Antena 3 CNN Economic Kaufland România a dat aproape 10 milioane de euro pentru proiecte de responsabilitate socială

Kaufland România a dat aproape 10 milioane de euro pentru proiecte de responsabilitate socială

1 minut de citit Publicat la 15:42 04 Iul 2024 Modificat la 15:42 04 Iul 2024
kaufland antena 3 cnn
Angajaţii s-au implicat activ în proiecte de voluntariat, în special în zone vulnerabile. Sursa foto: Antena 3 CNN

Unul dintre cele mai mari lanţuri de hipermarketuri din România a alocat doar anul trecut aproape 10 milioane de euro pentru proiecte de responsabilitate socială. 

Angajaţii s-au implicat activ în proiecte de voluntariat, în special în zone vulnerabile, iar compania a susţinut şi iniţiat proiecte pentru protejarea mediului înconjurător sau umanitare. 

Într-o Românie în care proiectele de responsabilitate sociala aduc plus valoare, companii private ne arată cât de importantă este implicarea activă.

Educația, mediul înconjurător, problemele sociale, sportul și sănătatea, dar şi cultura – piloni importanţi într-o societate sănătoasă, sunt finanţate de multe ori din mediul privat. 

Peste 4% din profitul brut al celui de-al patrulea cel mai mare retailer din lume și unul dintre cei mai mari care activează în România a ajuns la proiecte de responsabilitate socială. 

O atenţie sporită este acordată şi parteneriatelor locale, dovadă şi faptul că peste 2.500 de furnizori sunt din România.

„Din punct de vedere al responsabilității sociale, putem menționa investiții de aproximativ 10 milioane de euro aferente anului 2023, pe cinci direcții de dezvoltare strategice. 

Dacă e să ne referim la rezultatul economic și impactul acestuia, putem spune că peste 2,8 miliarde de euro au contribuit la bunăstarea partenerilor noștri din România, aducă producătorii locali.

Susținem și inițiem proiecte prin care implicăm propriii noștri colegi și le dezvoltăm o atitudine și o mentalitate pro-voluntariat și, ca atare, responsabilitate atât pentru zonele sociale, cât și pentru cele de mediu”, a spus Valer Hancaș, director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Compania a avut anul trecut una dintre cele mai mari cifre de afaceri de la noi din ţară: 3.74 miliarde de euro.

×
Etichete: Kaufland proiecte
x close