Antena 3 CNN Economic Metodele prin care poți verifica dacă ai plătit factura la Hidroelectrica și ce sume mai ai restante

Metodele prin care poți verifica dacă ai plătit factura la Hidroelectrica și ce sume mai ai restante

Clienții Hidroelectrica nu au, încă, posibilitatea de a avea un cont online unde să își poată gestiona facturile și plățile efectuate. Există însă două moduri prin care aceștia pot verifica dacă factura a fost achitată corect și cât mai au de plată.

Metodele prin care poți verifica dacă ai plătit factura la Hidroelectrica și ce sume mai ai restante
Sursa foto: pexels
de Redacția Antena 3 CNN    |    09 Mai 2023   •   13:56

”La Hidroelectrica nu exista opțiunea de cont online, unde să putem să ne gestionăm contul de client, să putem plăti facturile, implicit nu există facilitatea de a primi confirmare de plată.

Exista 2 opțiuni de a vedea dacă banii plătiți au fost corect aplicați:

  • să așteptăm următoarea factură ca să vedem dacă avem vreo restanță (sold restant);
  • să cerem o fișă de client de la Hidroelectrica (de folosit doar când doriți sa faceți o reconciliere între facturi și plăți).

Vă recomand, atunci când plătiți facturile, să puneți în detaliile plății măcar contul contract (preferabil și numărul de factură). Procedând în felul acesta NU riscăm să se aplice banii cu întârziere sau chiar deloc”, scrie administratorul unui grup destinat clienților marilor companii de energie pe o rețea socială. 

Din ce în ce mai mulți clienți au raportat faptul că au primit, din partea companiei Hidroelectrica, mesaje de prelungire a contractelor. 

”Hidroelectrica a început sa trimită notificări pentru prelungirea contractului.

Email-ul este însoțit de 2 fișiere: Oferta Casnică și Notificarea. Fișierul cu notificarea este parolat cu ultimele 4 cifre din CNP-ul titularului.

În interior se găsește un link pe portalul client.hidroelectrica.ro. Linkul din notificare deschide o pagină cu 2 butoane: Butonul verde Acceptă și butonul roșu Refuză

Prin apăsarea butonului Acceptă, va dați consimțământul pentru prelungirea contractului pe 12 luni. Daca apăsați pe butonul Refuză, atunci înseamnă că NU se acceptă noul preț, iar actualul contract nu se va prelungi și va înceta la data scrisă în contract, fiind nevoit să cautați un alt furnizor.

Citește și: Hidroelectrica, schimbări importante pentru clienți: "Se poate realiza online!"

Există o a treia opțiune: NU luați nicio acțiune, adică primiți notificarea dar nu apăsați niciunul dintre butoane, atunci conform contractului înseamnă ca aprobați tacit noul preț și vi se va prelungi contractul pe încă 12 luni la prețul din noua oferta.

Odată aleasă o opțiune nu se mai poate reveni la această pagină. Așa că mare grijă să nu apăsați din greșeală alt buton decât cel dorit”, se arată pe acelaşi grup.

Potrivit Biroului de presă Hidroelectrica, la orice moment al derulării unui contract de furnizare de energie, clientul poate opta pentru migrarea către orice alt furnizor. Mai mult decât atât, migrarea se realizează fără a fi percepute penalități.

×
Subiecte în articol: hidroelectrica
Parteneri
Sondajul care cutremură scena politică. Se schimbă tot
x close