Alţii chiar şi-au luat concediu vineri ori s-au învoit câteva ore de la serviciu, pentru a nu rata startul Black Friday, iar marii retaileri au creat ghiduri cu ponturi pentru cumpărături.
Cumpărăturile din Vinerea neagră au devenit un adevărat ritual şi pentru români. Opt din 10 clienţi urmăresc cu trei săptămâni înainte preţurile, iar 30% pun bani deoparte tot anul şi aşteaptă reducerile.
Pentru a monitoriza uşor preţurile şi pentru a face rapid comenzile, este indicat să avem instalată pe telefonul mobil aplicaţia platformei de unde facem cumpărăturile.
"Anul trecut, peste 83% dintre comenzi au fost de pe mobil. Dacă ai aplicaţia instalată şi notificările pornite, vei afla primul când porneşte Black Friday şi vei comanda uşor", spune Irina Pencea, manager general retailer online.
Citeşte şi: Mare atenţie la reducerile de Black Friday! Ponturile care ne arată că produsele sunt fake
Şi salvarea adresei şi a celorlalte date de livrare ajută la plasarea rapidă a comenzii. Produsele cu oferte bune se epuizează imediat.
Specialiştii ne dau un pont şi în privinţa livrării. Ar trebui să optăm pentru ridicarea coletului din punctele de colectare, deoarece curierii vor fi suprasolicitaţi.
Peste 10.000 de comercianţi se aşteaptă să vândă într-o singură zi cât într-o lună întreagă. Unii chiar au furat startul campaniei de reduceri, iar clienţii au profitat.
În timp ce unii s-au bucurat de marile reduceri, alţii au rămas cu un gust amar după Vinerea neagră.
Anul acesta, cele mai căutate sunt televizoarele, espressoarele, îmbrăcămintea şi telefoanele mobile.
Oferte bune vor fi şi la jucării, bilete de avion, tratamente corporale şi chiar carne de porc. Media reducerilor va fi de 35-40%.