×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

A ajuns celebru pe Youtube la șase ani și va avea propriul brand de produse într-un lanț de magazine

30 Iul 2018   •   21:56
A ajuns celebru pe Youtube la șase ani și va avea propriul brand de produse într-un lanț de magazine 127

Un băiat în vârstă de şase ani, ale cărui recenzii pentru jucării au generat miliarde de vizualizări pe YouTube, îşi va lansa luna viitoare propriul brand de produse în reţeaua de magazine Walmart.

Micuţul Ryan, vedeta unui canal de pe YouTube intitulat Ryan ToysReview, a contribuit la selectarea jucăriilor şi a articolelor de îmbrăcăminte ce vor fi comercializate sub marca Ryan’s World, potrivit companiei media pentru copii Pocket.watch, care a negociat acest contract cu compania Walmart.

Produsele din brandul Ryan’s World vor fi vândute în regim de exclusivitate în peste 2.500 de magazine din reţeaua Walmart în Statele Unite şi pe site-ul Walmart.com începând din 6 august. Brandul se va extinde şi către alţi retaileri în octombrie.

Cele şase canale de YouTube pe care apare Ryan i-au încântat pe copiii din lumea întreagă şi au atras peste 1 miliard de vizualizări pe lună, graţie unor videoclipuri ce îl prezintă pe acest băiat în timp ce se joacă cu diverse jucării. Părinţii lui au ales să păstreze secret numele de familie al copilului, datorită vârstei fragede a acestuia.

Sursă: Agerpres

sati