A murit după ce i-a explodat o capsulă de heroină în stomac

18 Mar 2009   •   16:58
A murit după ce i-a explodat o capsulă de heroină în stomac

Un traficant de droguri din Tadjikistan a decedat la scurt timp după ce avionul său a aterizat pe aeroportul din Moscova. Acesta a murit transporta în stomac 96 de capsule de heroină, una dintre acestea explodând în interiorul său, relatează AFP.

"Angajaţii departamentului antidrog de pe aeroportul Moscova - Vnoukovo l-au descoperit pe traficant, care purta în stomac 96 de capsule de heroină, de 1,5 kilograme în total", a declarat serviciul de presă al vămilor ruse.

După ce una dintre capsule a explodat în stomacul bărbatului, acesta a fost dus de urgenţă la spital, unde a murit, în ciuda eforturilor medicilor de a-l salva.

Acesta este al nouălea traficant interceptat de autorităţi pe aeroportul din Moscova în numai o lună, majoritatea provenind din Tadjikistan.

Drogurile care provin din Afganistan tranzitează Tadjikistanul, principala axă a drumului urmat de stupefiante. Drogurile traversează apoi Rusia către ţările europene.

Antena3.ro

x close