Antena 3 CNN Externe Anunț important de la NASA: Doi dintre sateliţii planetelor Saturn şi Jupiter ar putea să întreţină forme de viaţă extraterestră - LIVE

Sursa foto: Foto: NASA.gov
13 Apr 2017   •   22:18

Update: Doi dintre sateliţii planetelor Saturn şi Jupiter ar putea să întreţină forme de viaţă extraterestră. Este vorba de Enceladus, unul dintre sateliţii naturali ai planetei Saturn, şi Europa, unul dintre sateliţii planetei Jupiter, ar putea să întreţină forme de viaţă extraterestră, a anunţat agenţia spaţială americană, joi, într-o conferinţă de presă.

În ceea ce priveşte potenţialul de a fi un corp ceresc locuibil, Enceladus deţine aproape toate ingredientele necesare vieţii terestre.

Update: NASA a anunțat, joi, într-o conferinţă de presă, că Enceladus, unul dintre sateliţii planetei Saturn, ar putea să întreţină forme de viaţă extraterestră.

Enceladus, un satelit al planetei Saturn, deşi pare un corp ceresc pustiu şi îngheţat, viaţa ar putea fi înfloritoare sub crusta de gheaţă care îl acoperă, consideră cercetătorii de la NASA, scrie News.ro.

Sonda Cassini, lansată de NASA, a descoperit prima dovadă a unor reacţii chimice care se produc la adâncimi mari sub stratul de gheaţă de pe Enceladus şi care ar putea să creeze un mediu favorabil pentru colonii de microbi.

Experţii sunt de părere că această descoperire reprezintă ”ultima piesă dintr-un puzzle” care dovedeşte că viaţa este posibilă pe Enceladus - o posibilitate cu adevărat remarcabilă, întrucât acest corp ceresc se află la o distanţă de 1,4 miliarde de kilometri faţă de Soare.

Știre inițială: NASA anunţă joi într-o conferinţă de presă o serie de descoperiri importante realizate de sonda spaţială Cassini şi de telescopul spaţial Hubble despre oceanele extratereste care se întind dincolo de Planeta Albastră, se arată într-un comunicat al agenţiei spaţiale din Statele Unite.

Evenimentul este organizat la sediul din Washington şi este transmis în direct pe site-ul agenţiei spaţiale NASA.

Aceste noi descoperiri vor ajuta la explorarea oceanelor extraterestre şi vor lărgi căutarea vieţii dincolo de Pâmânt.

La conferinţă participă experţi în cercetarea spaţială din Statele Unite.

În februarie, agenţia spaţială a anunţat într-o conferinţă asemănătoare descoperirea a şapte exoplanete de mărimea Terrei într-un singur sistem solar, denumit Trappist-1.ststii.

Subiecte în articol: NASA oceane