Antena 3 CNN Externe Aproape jumătate din români nu au auzit niciodată de campania "Romania, Land of Choice"

Aproape jumătate din români nu au auzit niciodată de campania "Romania, Land of Choice"

Aproape jumătate din români nu au auzit niciodată de campania "Romania, Land of Choice"
Sursa foto: udrea
24 Feb 2010   •   09:27

Campania de promovare a turismului ?Romania, the land of choice? nu a avut nici pe departe rezultatul scontat. Cei mai mulţi dintre români nici nu au auzit de campania de un milion de euro iniţiată de ministrul Elena Udrea, dacă e să luăm în calcul un sondaj de opinie comandat tot de ministerul turismului.

Sondajul de opinie a fost efectuat de Insomar la comanda ministrului Elena Udrea. Specialiştii Ministrului Turismului au aflat că peste 48% dintre români nu au auzit de campania ?Romania, land of choice?. 15% au spus că nu-i interesează subiectul, în vreme ce doar o treime dintre cei intervievaţi au admis că ştiu despre campania de promovare a turismului din România.

Campania Elenei Udrea este privită cu scepticism de români. Puţin peste 30% dintre cei care au auzit de Land of Choice cred că va ajuta la dezvoltarea turismului românesc, se arată în Jurnalul Naţional. Un procent mic, faţă de eforturile de promovare a ofertei turistice româneşti. Ministerul Turismului a cheltuit 1.400.000 de euro pentru spoturi publicitare pe CNN şi Eurosport şi aproape 130.000 de euro pentru o lansare la Paris şi panouri out-door afişate în capitala franceză.

Sondajul cerut de Ministerul Turismului mai arată că aproape 40% dintre români sunt nemulţumiţi de activitatea instituţiei. Doar 2,4% dintre cei intervievaţi sunt de părere că activitatea ministerului condus de Elena Udrea a fost una foarte bună anul trecut.

Sondajul comandat de ministerul Turismului a costat nu mai puţin de 45.000 de euro.

Antena 3

×
Subiecte în articol: Udrea România Campanie sondaj
Parteneri
Incendiu la etajul 12 al unui bloc din București, în noaptea de Înviere
x close