Ecrane gigantice cu prezentarea produsului la Tokio, defilare a bucătarilor-şefi la New York, livrarea sticlelor de vin direct cu elicopterul într-un hotel din Las Vegas. Acestea sunt numai câteva dintre încercările specialiştilor în publicitate de a menţine pe linia de plutire vânzările vinului, informează France 24.
În cursul acestui an, exporturile de Beaujolais Nouveau au scăzut cu până la 20%. Potrivit Federaţiei Exportatorilor de Vin şi Băuturi Spirtoase, numai 17 milioane de sticle de Beaujolais Nouveau au fost vândute în afara Franţei, în 2007.
Pentru a stopa scăderea vânzărilor, compania responsabilă cu promovarea acestui vin, Inter Beaujolais, a investit un milion jumătate de euro în campania publicitară, o treime din acest buget îndreptându-se către piaţa din Japonia.
Beaujolais Nouveau este lansat anual, în întreaga lume. Lansarea are loc în fiecare an, în a treia zi de joi din noiembrie. ?Beaujolais Nouveau? este un pretext pentru a sărbători? a declarat Franck Duboeuf, cel mai cunoscut exportator al vinului. Enologul francez Alain Albert a adăugat: ? Beaujolais Nouveau nu este neapărat un vin măreţ, dar este cu certitudine un vin de sărbătoare.?
Antena3.ro
Ştiri video recomandate