Braţara marca "Bunga Bunga" este ideea lui Carlo Pagani, proprietarul companiei Castleberg Technologies, care produce accesorii pentru firme cunoscute precum Prada sau L'Oreal.
"Împăratul bunga-bunga" şi femeile lui. Află totul despre doamnele care i-au încălzit patul lui Papi Silvio
Până la începutul lui septembrie, compania a vândut 100.000 de astfel de brăţări, investind în realizarea lor peste 200.000 de euro. Doritorii trebuie să scoată din buzunare câţiva euro dacă îşi vor să aibă la mână o parte din farmecul lui Silvio Berlusconi.
"Când am auzit sintagma Bunga Bunga, a fost ca un clopoţel magic [...] Pentru noi, Bunga Bunga are un sens pozitiv: bucuria de a trãi, tinereţea [...] Marca nu are conotaţii politice. Respectãm toţi oamenii politici, inclusiv pe Berlusconi", a precizat Pagani.
Ştiri video recomandate