Două programe de televiziune din Turcia au fost închise. Ce știri au difuzat despre președinte

de S.T.    |    27 Dec 2018   •   13:30
Două programe de televiziune din Turcia au fost închise. Ce știri au difuzat despre președinte

Autoritatea de reglementare în domeniul audiovizualului din Turcia, RTUK, a suspendat două programe de televiziune în cadrul cărora preşedintele turc Recep Tayyip Erdogan a fost criticat, a relatat joi cotidianul Hurriyet, citat de dpa.

Un talk show al postului Halk TV, critic la adresa guvernului, a fost suspendat de cinci ori, iar un program de ştiri difuzat la oră de maximă audienţă al postului Fox TV nu va emite timp de trei zile, a relatat Hurriyet, care citează o decizie a RTUK de miercuri seară.

Ambele posturi au primit şi amenzi.

Agenţia DPA aminteşte că în Turcia numeroşi ziarişti au fost încarceraţi şi zeci de portaluri media au fost închise de la tentativa de lovitură de stat din 2016.

Sursă: Agerpres
Parteneri
x close