Antena 3 Externe Un nou efect advers după vaccinul anti-COVID. Experţii au cerut un studiu "urgent"

Un nou efect advers după vaccinul anti-COVID. Experţii au cerut un studiu "urgent"

de Georgiana Adam    |    28 Mar 2021   •   00:16
Un nou efect advers după vaccinul anti-COVID. Experţii au cerut un studiu "urgent" Hepta

Un nou efect advers al vaccinului anti-COVID a fost raportat de americani. Unii dintre cei imunizaţi spun că au rămas cu un gust metalic în gură, chiar și pentru câteva zile.

Dacă la unele persoane, acest gust metalic dispare după ce mănâncă sau beau ceva, la alții poate să persiste timp de câteva zile, potrivit Mirror. 

Spre exemplu, un american de 45 de ani a raportat că era "ca și cum ai avea nichel în gură". Efectul ar fi apărut la câteva minute după ce a primit o doză de vaccin Pfizer, iar senzația a rămas mai mult de 24 de ore.

Un alt american, în vârstă de 52 de ani, a decris și el această senzație, despre care spune că a dispărut după ce a luat masa. 

Specialiştii spun că se poate întâmpla să apară aceste efect advers. În plus, experții spun că oamenii au mai raport "gust metalic în gură" și la alte vaccinuri, din trecut, iar apariția efectelor adverse ar fi doar un semn că vaccinarea funcționează. 

În același timp, ei solicită acum un studiu "urgent" cu privire la acest aspect, mai ales că unii oameni au raportat chiar și probleme cu auzul.
 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close