x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Rusia a invadat Georgia. Un post TV georgian creează panică din cauza unei farse sinistre (VIDEO)

de 14 Mar 2010   •   11:22
Rusia a invadat Georgia. Un post TV georgian creează panică din cauza unei farse sinistre (VIDEO) 127
transmisiune
Un post de televiziune din Georgia a pus în scenă o farsă sinistră, mai ales că mulţi telespectatori au luat-o în serios. Postul a anunţat că armata rusă a invadat din nou ţara, iar preşedintele Saakaşvili a fost ucis. Oamenii au intrat în panică, iar autorităţile au reuşit cu greu să restabilească liniştea.

Jurnalul televiziunii Imedi a prezentat o serie de ştiri de-a dreptul alarmante. Trupele ruseşti, sprijinite de aviaţie, intraseră din nou în Georgia, ca în august 2008. Tancurile ajunseseră în periferiile capitalei iar preşedintele Saakaşvili fusese ucis. Relatările erau însoţite de imagini de arhivă şi de un interviu mai vechi al preşedintelui rus Dmitri Medvedev.

De fapt, crainicul precizase, la început, că acesta era doar "un scenariu posibil", dar menţiunea nu a fost afişată pe ecran şi a trecut aproape neobservată. Panica s-a dezlănţuit în toată ţara: oamenii au asaltat magazinele ca să-şi facă provizii, iar reţelele de telefonie mobilă au căzut, deoarece toată lumea încerca să afle amănunte. Până la urmă lucrurile s-au lămurit, iar telespectatorii furioşi au asaltat sediul postului.

Preşedintele Saakaşvili şi-a trimis în grabă purtătoarea de cuvânt ca să acuze conducerea televiziunii de lipsa "eticii jurnalistice".

?Când se produce un asemenea program, în timp ce ţara noastră este încă sub ameninţare, ar trebui nu doar un avertisment verbal la început, ci şi o pe ecran care să precizeze că e doar o imitaţie?, a spus purtătoarea de cuvânt a preşedinţiei Manana Manjgaladze.

Situaţia era incomodă pentru preşedinte, deoarece televiziunea Imedi este controlată în prezent de aliaţii săi. Opoziţia a profitat de ocazie ca să-i ceară din nou demisia.

Chiar şi unele agenţii de presă ruse au căzut în capcană, difuzând, fără să le confirme, ştirile false de la Tbilisi. Când situaţia s-a lămurit, un purtător de cuvânt al Kremlinului a declarat că "asemenea prostii nu merită comentate".



Antena 3




sati