Antena 3 CNN Externe Femeie revoltată, după ce chelnerul i-a insultat copiii într-un mod neașteptat: ”Nu au cauzat niciodată probleme”

Femeie revoltată, după ce chelnerul i-a insultat copiii într-un mod neașteptat: ”Nu au cauzat niciodată probleme”

O femeie din Noua Zeelandă a avut parte de o experiență neplăcută într-un restaurant, după ce chelnerul care i-a luat comanda i-a insultat copiii pe bonul fiscal.

Femeie revoltată, după ce chelnerul i-a insultat copiii într-un mod neașteptat: ”Nu au cauzat niciodată probleme”
Sursa foto: Getty Images I LumiNola
de Roxana Mihăiescu    |    13 Dec 2023   •   09:47

Femeia se afla împreună cu copiii săi, într-un restaurant din Noua Zeelandă, unde a ales să servească micul dejun. 

După ce ea și cei mici au terminat de luat masa, femeia a cerut nota de plată.

Kimberly a avut parte de un șoc atunci când a văzut că angajatul cafenelei a ales să lase și un scurt mesaj pe nota de plată. Astfel, în loc să noteze numărul mesei, chelnerul a scris ”masa cu cei doi copii teribiliști”. 

Indignată, femeia a făcut o postare pe rețelele sociale și a povestit ce i s-a întâmplat.

”Venim aproape în fiecare weekend, iar copiii mei sunt doar prietenoși și vorbăreți, în plus nu am lăsat niciodată mizerie. Nu au fost niciodată o teroare, nu au avut niciodată o criză, nu au cauzat niciodată probleme”, a declarat mama în postarea sa, notează Știri Diaspora. 

Citește și: Un român s-a inspirat de pe internet pentru a sparge o bancă, în Mediaş, însă a primit o notă de plată de peste 200.000 de lei 

Familia a decis să părăsească cafeneaua înainte de a primi comanda și a criticat dur localul pentru comportamentul "nerespectuos". Ea a dezvăluit că a arătat bonul fiscal unuia dintre angajați, iar acesta nu a prezentat nicio scuză sau explicație.

Ulterior, managerul localului și-a cerut scuze în public și a recunoscut că incidentul a fost "total sub standardele lor". El a subliniat că atitudinea angajatului nu este acceptată în cadrul companiei și a asigurat că vor fi luate măsuri pentru a preveni astfel de situații în viitor.

Mai mult decât atât, managerul s-a deplasat de la sediul central special pentru a se întâlni personal cu familia și a-și cere scuze în mod direct. 

×
Subiecte în articol: nota de plata restaurant Noua Zeelanda
Parteneri
Incendiu puternic în București! Degajări mari de fum, după ce o hală a luat foc | S-a transmis mesaj RO-Alert: "Evitați zona!"
x close