Şi-a bătut joc de ei, pentru că nu l-au servit la timp. Ce a făcut un client nervos angajaţilor unui fast-food

de O.P.    |    29 Noi 2012   •   08:04
Vânzătorii nu ar trebui să uite niciodată zicala împământenită: "Clientul nostru, stăpânul nostru" şi ar trebui să facă orice pentru a-i satisface acestuia cerinţele.

Supărat că a aşteptat prea mult la coadă, şi că nimeni nu venea să îi ia comanda, un client nervos din China s-a decis să se răzbune pe toţi angajaţii restaurantului în care se afla.

Aşa că atunci când i-a venit rândul să comande, a luat 42 de cornete de îngheţată şi le-a pus cu susul în jos pe tejghea, spre disperarea vânzătorilor, care priveau înmărmuriţi scena.

Cum au reacţionat angajaţii, vedeţi în galeria foto de mai jos:



x close