Antena 3 CNN Externe Squid Game a fost detronat. Noul lider Netflix este Hellbound, un serial sud-coreean cu demoni și acțiune violentă

Squid Game a fost detronat. Noul lider Netflix este Hellbound, un serial sud-coreean cu demoni și acțiune violentă

Serialul Squid Game, în care oamenii își joacă viața pentru bani, a fost "detronat" în topul audiențelor platformei Netflix.

Squid Game a fost detronat. Noul lider Netflix este Hellbound, un serial sud-coreean cu demoni și acțiune violentă
de Adrian Iclozan    |    23 Noi 2021   •   14:30

Hellbound, o producție horror-fantasy, spune povestea demonilor care îi vânează pe păcătoși și îi trimit în Iad.

În Hellbound, Pământul este invadat de monștri iar păcătoșii sunt informați de o creatură celestă în legătură cu momentul morții lor.

După ce sinistra veste este livrată, este rândul demonilor să ducă profeția la îndeplinire.

Când giganticele creaturi păroase își ajung victimele, le incinerează și le trimit în locul de osândă veșnică.

Squid Game pierde locul 1 după 46 de zile consecutive

Intervenția demonilor declanșează o isterie în masă și pune bazele unui nou cult, Societatea Noului Adevăr (The New Truth Society).

Episodul-pilot din Hellbound a avut premiera în septembrie, la Festivalul Internațional de film de la Toronto.

Pe 20 noiembrie, acest serial a devenit cel mai vizionat pe Netflix și a continuat să rămână pe prima poziție, notează Daily Mail.

Hellbound a dominat audiențele Netflix în peste 80 de țări, la 24 ore de la debut.

"Detronarea" Squid Game vine după 46 de zile consecutive consemnate de acest din urmă serial pe locul 1.

Hellbound este ultimul succes sud-coreean care își croiește drum în piața occidentală a divertismentului.

În afară de Squid Game, alți precursori notabili ai industriei sud-coreene care s-au impus în Vest au fost comedia romantică Hometown Cha-Cha-Cha și thrillerul My Name.

Squid Game, "condamnat" să continue de propriul succes

Până la Hellbound, Squid Game a fost văzut în octombrie în 142 de gospodării din 94 de țări.

Primul sezon a înregistrat 1,6 miliarde de ore de vizionare în 28 de zile. Se estimează că profitul adus platformei se ridică la 900 de milioane de dolari.

Luna aceasta, regizorul Hwang Dong-hyuk a confirmat că va urma un al doilea sezon Squid Game dar nu a precizat data lansării acestuia.

×
Subiecte în articol: squid game Hellbound Netflix
Parteneri
Orașul din Europa care cere ca ziua să aibă 26 de ore în loc de 24
x close