Un restaurant din China a cerut clienților să se cântărească înainte de a comanda de mâncare 

de Diana Dragotescu    |    16 Aug 2020   •   16:00
Un restaurant din China a cerut clienților să se cântărească înainte de a comanda de mâncare  Pixabay

Un restaurant din China și-a cerut scuze după ce și-a încurajat clienții să se cântărească înainte de a comanda de mâncare, pentru a nu risipi preparatele. Restaurantul a fost criticat extrem de dur pe rețelele de socializare.

„Ideea” a pornit după ce restaurantul s-a hotărât să ia parte la o campanie împotriva risipei de mâncare. Restaurantul, specializat în preparete de vită din orașul Changsha, a plasat la intrarea în incintă două cântare care să fie folosite de clienți. Apoi, clienții erau rugați să își introducă greutatea într-o aplicație care în funcție de numărul introdus, le recomanda ce să mănânce. 

Clienții, cântăriți la intrare pentru a primi un meniu personalizat 

Srategia restaurantului de a nu mai risipi mâncare a stârnit un val dur de critici pe rețelele de socializare din China. Localul a fost menționat de peste 300 de milioane de ori pe platforma de socializare Weibo, scrie BBC. 

În urma valului de critici online, restaurantul și-a cerut scuze pentru abordarea luată: „Intențiile noastre au fost să oprim risipa de mâncare și comandarea mâncării într-un mod mai responsabil. Niciodată nu am forțat clienții să se cântărescă”, a scris restaurantul într-o postare online.  
 

Parteneri
x close