Antena 3 CNN High Tech 12.221 de persoane au vizitat Virtual Bucharest în prima sa zi online

12.221 de persoane au vizitat Virtual Bucharest în prima sa zi online

12.221 de persoane au vizitat Virtual Bucharest în prima sa zi online
02 Dec 2008   •   18:24

Replica virtuală a centrului Bucureştiului în Second Life, Virtual Bucharest, a avut 12.221 de vizitatori în prima zi online, pe 29 noiembrie. Până în prezent, proiectul a necesitat o investiţie de 30.000 de euro. Potrivit Mediafax, o echipă de profesionişti au lucrat voluntar pentru a transforma o idee într-o realitate virtuală atrăgătoare.
Virtual Bucharest este un proiect care porneşte aproape ca un joc, care ar putea reprezenta însă o alternativă la marketingul clasic, cu mari avantaje pentru brandingul de ţară. Bucureştiul virtual îşi propune, pentru început, să reproducă în detaliu Piaţa Revoluţiei cu clădirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitară şi străduţele din jur, care au spaţii comerciale la parter.
Bucureştiul Virtual a fost gândit, în primul rând, ca locul de întâlnire al românilor din ţară şi străinătate, spun iniţiatorii proiectului.
Second Life este o lume virtuală lansată în 2003, în care mari companii internaţionale şi instituţii din întreaga lume îşi testează oportunităţile. Platforma a devenit cunoscută la nivel mondial abia în 2006, odată cu intrarea Ambasadei Suediei în această lume, urmată de o serie de branduri care au început să testeze oportunităţile lumilor virtuale: IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L'Oreal, Philips, Electrolux şi altele.
Second Life are în prezent peste 15 milioane de conturi înregistrate, economie şi monedă proprie - Linden Dolar. Valoarea tranzacţiilor zilnice se ridică la peste 1,5 milioane de dolari americani.
Antena3.ro

×
Parteneri
Lidia Buble a filmat îngrozită incendiul din nordul Bucureştiului
x close