Antena 3 CNN High Tech Adevăratul motiv pentru care au fost implementate noile butoane Facebook

Adevăratul motiv pentru care au fost implementate noile butoane Facebook

Adevăratul motiv pentru care au fost implementate noile butoane Facebook
08 Mar 2016   •   12:21

Săptămâna trecută Facebook a lansat oficial noile butoane, pe lângă clasicul ”like„, aşa-zisele ”reacţii“, care se aflau în testare de luni bune, informează bussinesmagazin.ro

Astfel, paginile reţelei sociale şi postările s-au umplut de ”haha-uri“ sau ”uau-uri“. Conform BM.ro, oamenii nu au mai dat ”like“ la o poză, ci au reacţionat prin ”ador“ sau ”haha“, dacă era vorba de o pisicuţă ce citeşte în timp ce se dă cu rolele.

Misiunea Facebook de a construi „reacţiile“ a început în urmă cu un an. Zuckerberg a fost de acord cu faptul că utilizatorii au nevoie de o metodă mai nuanţată de a interacţiona cu postările de pe reţeaua de socializare.

Poate vă gândiţi la faptul că o comunicare mai nuanţată şi clară se face prin comentarea unui articol. Din cauza faptului că tot mai mulţi oameni accesează Facebook prin intermediul telefoanelor mobile e mai convenabilă interacţiunea prin apăsarea unui buton, astfel emoticoanele (pictograme utilizate pentru a exprima în conversaţiile online diverse stări şi sentimente) par a fi un pas natural pentru reţeaua de socializare.

1,6 miliarde de utilizatori de Facebook folosesc „like” de peste 6 miliarde de ori pe zi!. Companiile caută postările care obţin cele mai multe interacţiuni – like-uri sau share‑uri pentru a-şi spori popularitatea paginii. Dar în acelaşi timp butonul de „îmi place” nu este o unealtă potrivită pentru anumite lucruri – a murit cineva, un cutremur a devastat o regiune din Asia etc.

Aşa că era normal să apară o schimbare. Partea complicată este faptul că această reţetă a fost de succes pentru Facebook până acum. Dacă faci o schimbare, rişti să pierzi ceea ce aveai deja.

„Like-ul este o caracteristică definitorie a Facebook-ului. Era necesar ca această modificare să fie executată foarte bine, fără a distrage atenţia şi fără crea dezordine. Alternativa unui buton de «îmi displace» a fost respinsă pe motiv că ar crea prea mult negativism”, a spus Chris Cox, unul dintre oamenii de la Facebook responsabili cu Newsfeed-ul (fluxul de noutăţi), pentru Bloomberg.

Citeşte continuarea pe bussinesmagazin.ro

×
Subiecte în articol: Facebook like
Parteneri
Cătălin Cîrstoiu a anunţat că nu se retrage din cursă
x close