
BRAT a făcut astfel cel mai important pas în sensul lansării cu succes a sistemului de măsurare a site-urilor web româneşti. Acest sistem va fi realizat la cele mai înalte standarde de calitate şi după metode internaţionale consacrate în domeniu. El va oferi pieţei de publicitate online din România ?moneda? după care se va tranzacţiona spaţiul publicitar, creând premisele creşterii investiţiilor în acest mediu.
După implementarea propriu-zisă a sistemului, primele date furnizate referitoare la performanţele site-urilor web vor fi disponibile la jumătatea anului în curs. BRAT va deveni astfel furnizorul recunoscut al indicatorilor de performanţă a doua dintre mediile de publicitate din România: presă scrisă şi internet.
Studiul BRAT de măsurare a performanţelor site-urilor se adresează tuturor site-urilor care funcţionează pe piaţa de publicitate din România, indiferent de conţinutul sau specificul lor. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii după afilierea la BRAT şi contribuind la realizarea studiului.
Sursa: BRAT