Telefonul vine în două versiuni de 499 şi 599 dolari, în funcţie de capacitatea memoriei, şi este însoţit obligatoriu de un contract pe doi ani cu AT&T, operatorul care are exclusivitatea pentru acest telefon, cu preţuri între 60 şi 100 de dolari pe lună. În ciuda preţului, mai multe sute de pasionaţi s-au aşezat deja la coadă în faţa magazinelor Apple, în special la New York, din dorinţa de a fi primii care testează acest nou telefon. Lansarea produsului a fost precedată de o acoperire mediatică impresionantă, săptămâna trecută New York Magazine publicând o fotografie a patronului Apple, Steve Jobs, cu titlul „iGod”.
Apple intenţionează ca până în 2008 să comercializeze aproximativ 10 milioane unităţi, ceea ce ar permite grupului condus de Steve Jobs să controleze aproximativ un procent din piaţa mondială a telefoanelor mobile. Mai optimişti, analiştii se aşteaptă ca în următoarele 18 luni să fie vândute între 13 şi 20 milioane unităţi, dintre care între 200.000 şi 300.000 numai la sfârşitul acestei săptămâni. iPhone este programat să-şi facă debutul pe piaţa din Europa la toamnă iar la începutul lui 2008 în Asia.
Rompres
Ştiri video recomandate