Antena 3 CNN High Tech Criză de manageri în new-media

Criză de manageri în new-media

Criză de manageri în new-media
11 Feb 2007   •   17:27

Ziarele şi revistele româneşti sunt citite din ce în ce mai puţin, audienţa acestora scăzând de la an la an, relevă a 18-a livrare de date a Studiului Naţional de Audienţă, realizat de BRAT, pentru perioada 17 octombrie 2005 ? 15 octombrie 2006.SNA confirma ce ştiam de mult. Presa scrisă are un trend descendent. Minor, dar descendent. Apar titluri noi, iar publicul se împarte. Unii merg la Gândul, alţii rămân la Adevărul. Publicul nu scade, ci se redistribuie. Se creează nişe, se rafinează cititorii, se câştigă unii noi, se pierd din cei vechi, se fură de la altii. Încă se fac bani în presă, încă se lansează titluri noi, încă se bagă bani în massmedia tradiţională. Pentru că?nu poţi citi ziarul pe laptop în metrou sau la serviciu.

Ştirea de acum 2 zile, pe care toată presa românească (în print şi aievea) s-a grăbit să o difuzeze a fost că New York Times s-ar putea muta online în 5 ani. NYT este unul din cele mai serioase publicaţii din America, cu cititori dincolo de limita statului New York. De obicei, când citesc o ştire din astea, stau şi mă gândesc dacă pot urma şi eu modelul respectiv. Stau şi cuget. Ăştia de la The Times bagă 15 milioane în ediţia online aiurea? Ăştia de la NYT se gândesc să se mute pe net pentru că sunt pur şi simplu proşti? Dincolo de o ştire şoc, nimeni nu a stat să gândească un pic. Şi aici intră lipsa de viziunea a managerilor. Nici nu există mulţi manageri pe new media şi nici nu vor exista, la salariile care sunt.

Citiţi articolul integral pe blogul lui Zoso

×
Parteneri
Se apropie ciclonul! ANM: ”Atenție! Vor fi fenomene intense"
x close