Cei
care cumpără publicitate la Google trebuie să aibă grijă la ce
anume îşi fac reclamă. Compania americană Pampered
Passions, care se ocupă cu comercializarea lenjeriei intime, a
descoperit că reclamele sale nu sunt expuse de Google pe piaţa
europeană. Campania firmei americane
îi îndemna pe bărbaţi să cumpere
lenjerie,
de sărbători, pentru persoanele apropiate din viaţa lor. Se pare
că imaginile au fost considerate ca având conţinut
pornografic şi au fost cenzurate de cei de la Google, potrivit
Softpedia.com.
"Reclama
nu a fost difuzată din cauza conţinutului său destinat adulţilor. Nu
sunt aprobate pentru difuzare imaginile care sunt considerate
compromiţătoare pentru familii. Imaginile dumneavoastră conţin
nuditate şi sunt destinate adulţilor", a declarat un
reprezentant al Google.
Compania americană a încercat să
obţină cât mai multă publicitate de pe urma acestei
interdicţii. Americanii au contracarat acţiunile Google printr-o
declaraţie de presă care preciza că "Google şi-a făcut un
obicei din a interzice difuzarea unor reclame care sunt acceptate
fără probleme în Marea Britanie.
Google este o companie
americană şi, deşi ei susţin că foarte deschişi în
Statele Unite, politica lor este destul de conservatoare pentru
consumatorii europeni." Este însă posibil ca cei de la
Pampered Passions să fi început campania pentru a
atrage atenţia publicului, ştiind că aceasta va fi interzisă.
Antena3.ro