O nouă lansare a grupului
Google marchează cea mai proeminentă tentativă de a-şi mări
veniturile prin vânzarea de spaţiu publicitar în
videoclipurile de pe Internet de până acum. Acesta va lansa o
tehnologie care va permite editorilor să încorporeze texte
publicitare în cadrul videoclipurilor ce rulează pe YouTube.
Potrivit acestui nou sistem integrat, advertiserii vor plăti pentru
ca mesajele lor să fie inserate în videoclipurile de pe
Internet. Reclamele video ale Google vor fi sub două forme: fie vor
fi reclame de tip banner, care vor rula deasupra ecranului, fie vor
fi reclame “ascunse”, postate în partea superioară a
videoclipurilor care sunt proiectate pe site.
Reclamele vor fi
selectate în funcţie de mesajul transmis de videoclipuri şi
de paginile Web pe care acestea apar. Reclamele inserate în
videoclipuri vor fi utilizate şi de alţi parteneri ai serviciilor
Google, între care şi reţelele video online YuMe şi
Brightcove.
Antena3.ro