Metoda de furt electronic nu este nouă. Ca şi în cazul băncilor, pagina de web indicată prin mesaje are o adresă asemănătoare şi cu design identic cu pagina oficială a companiei atacate. Sub pretextul unor verificări de întărire a sistemului de securitate sau al oferirii unor bonusuri, hackerii încearcă să obţină datele personale ale clienţilor.
Numeroase persoane au fost bombardate în ultima perioadă cu astfel de mesaje. Unele companii au ales discreţia, altele au decis că e mai bine să îşi avertizeze clienţii să nu cadă în plasa hackerilor.
Compania a trimis atenţionări clienţilor săi să nu dezvăluie nimănui informaţii referitoare la conturi, parole personale sau coduri de reîncărcare.
Şi împotriva clienţilor băncilor continuă astfel de atacuri. Reprezentanţii instituţiilor financiare reamintesc deţinătorilor de carduri să nu răspundă mesajelor electronice în care li se cere numărul de card şi codul PIN.
Observator
Ştiri video recomandate