Inițial, Instagram a introdus secţiunea de cumpărături pentru a le permite utilizatorilor să cumpere produsele pe care le văd în fotografii și în videoclipuri.
În prezent, Instagram a decis să renunţe la secţiunea Shopping şi să reintroducă butonul pentru compunerea postărilor noi.
Această decizie are la bază o nouă strategie de monetizare, din care vor lipsi, după cum anunţă Instagram, funcţiile de shopping electronic.
De asemenea, bara de butoane din partea de jos a ecranului va fi reorganizată, fiind introdus, în locul butonului pentru Shopping, butonul de Reels.
În centrul barei şi în locul în care se află acum butonul Reels va fi introdus butonul pentru compunerea postărilor noi.
Instagram a anunţat că utilizatorii vor putea să vadă noua interfaţă undeva în cursul lunii februarie.
„Începând cu luna februarie, schimbăm navigarea, pentru a facilita partajarea și conectarea cu prietenii și interesele lor.
Bara de navigare din partea de jos a aplicației va avea acum în centru scurtătura pentru crearea de conținut și Reel în dreapta. Ca parte a acestei schimbări, secţiunea de cumpărături va fi eliminată.
Veți putea în continuare să vă configurați și să vă administrați magazinul pe Instagram”, a informat compania, citat de Mediafax.