
În cadrul noii colaborări, NetBridge va avea în vedere şi dezvoltarea conţinutului celor două site-uri, conform unui plan stabilit împreună cu managementul celor două publicaţii. ?Parteneriatul cu Jurnalul Naţional şi Săptămâna Financiară este unul încheiat între jucători de top, confirmă tendinţa de creştere a companiei NetBridge, dar şi succesul strategiei de dezvoltare pe care o avem. Având în vedere noua formulă de colaborare, agenţiile de publicitate şi media, precum şi clienţii lor, îşi pot planifica din timp campaniile, apelând cu încredere la echipa NetBridge?, a declarat Valentin Oeru, Director Executiv al Boom.ro
Potrivit datelor furnizate de Trafic.ro, ediţia online a cotidianului Jurnalul Naţional are peste un milion de vizitatori pe lună, şi aproximativ patru milioane de pagini vizitate, iar ediţia online a publicaţiei Săptămâna Financiară are în jur de 100.000 de vizitatori lunar şi aproximativ 300.000 de pagini vizitate. NetBridge este principalul furnizor de servicii online din România.
Antena3.ro