Marca ?Renault? este cea mai
populară în discuţiile de pe internet din Franţa. Potrivit unui studiu
publicat de ?Le Figaro?, numele celebrei firme apare pe 84.008 de
bloguri franceze, iar industria automobilelor ocupă primul loc în
topul celor mai populare sectoare din industria franceză.
?Renault? este urmată în
topul preferinţelor utilizatorilor de internet francezi de Nokia,
Canon, Orange, Samsung şi Peugeot. Pierre Santamaria, directorul
companiei ?OTO Research?, care s-a ocupat de acest studiu, a
declarat că toate aceste companii au început să ţină cont
de ceea ce scriu oamenii pe internet şi că blogurile au devenit un
adevărat barometru al notorietăţii lor.
Motivul discuţiilor atât de
numeroase de pe internet, referitoare la mărcile de produse, este
foarte simplu. Înainte de a-şi cumpăra un produs, din ce în
ce mai mulţi oameni preferă să discute cu alte persoane care au
folosit produsul respectiv, decât să obţină informaţiile
direct de la producător.
Antena3.ro