
YouTube şi Dori
Media Group, un grup specializat în producţia, distribuirea şi
difuzarea de telenovele, au lansat o iniţiativă comună prin care
îşi propun promovarea şi transmiterea pe internet a acestui
gen de seriale. Popularitatea serialelor de limbă spaniolă este în
continuă creştere, acestea având o mare audienţă în
circa 60 de ţări din întreaga lume. Michal
Nashiv, directorul de marketing al Dori Media Group a explicat că
prin aceasta se intenţionează „atragerea de noi pieţe, formarea
gustului pentru acest tip de producţii”.
YouTube
va crea trei canale dedicate genului, care vor conţine trailere,
imagini din seriale şi interviuri cu protagoniştii din seriale
precum „Rebelde Way” sau „Sos Mi Vida”. Site-urile vor fi
actualizate zilnic şi, la fel ca în cazul celorlalte lucruri
din comunitatea YouTube, utilizatorii pot vota, trimite prietenilor
şi comenta conţinuturile. Noile canale branduite de pe YouTube vor
include link-uri către site-ul oficial al Dori Media, companie care
are o arhivă de peste 4.000 de ore de telenovele.
Antena3.ro