John Lewis a lansat celebra reclamă de Craciun! Spotul din acest este unul atipic, în contextul pandemiei COVID-19

de Mia Lungu    |    14 Noi 2020   •   14:20
John Lewis a lansat celebra reclamă de Craciun! Spotul din acest este unul atipic, în contextul pandemiei COVID-19 DailyMailUK

Lansarea reclamei de Crăciun de la John Lewis este un moment mult așteptat de toată lumea, în fiecare an, în apropierea sărbătorilor. Până acum, compania John Lewis, în parteneriat cu Waitrose, punea în fiecare spot de sărbători un mesaj emoționant care storcea măcar o lacrimă cei care o urmăreau. De data aceasta însă, în contextul pandemiei, abordarea a fost diferită.

Cu gândul la o lume fără COVID, campania de anul acesta speră să ridice un zâmbet cu scene ușoare de oameni de zăpadă zburători magici, biscuiți supradimensionați de Crăciun și un arici care visează să fie porumbel. Toate sub mesajul motivational: "Daruieste un pic de iubire!"

"Am spus în mod deliberat să nu o ducem prea aproape de lumea reală. Oamenii nu vor să se uite în oglindă și să vadă prin ce am trecut ”. a declarat Claire Pointon, Director Clienți pentru John Lewis, citată de DailyMail.

Reclama de două minute, lansată pe rețelele de socializare, arată cum de mici acte de bunătate pot atenua singurătatea și pot aduce bucurie oamenilor care se luptă în tacere cu tristetea.

Accentul se pune pe a da înapoi comunității. Oamenii sunt rugați să "daruiasca un pic de iubire” și să-i ajute pe John Lewis & Partners în misiunea lor de a strânge cel puțin 5 milioane de lire sterline pentru două organizații caritabile.

Ideea spotului a fost inspirată de actele spontane de bunătate, facute de oameni simpli, de la începutul pandemiei și până acum

Povestită printr-o serie de nouă micro-scene interconectate, reclama urmează o reacție în lanț a faptelor bune care schimbă viața altcuiva în moduri mici, dar semnificative. Fiecare scenă este realizată într-un stil diferit, de la animație desenată de mână, până la cinematografie.

x close