de S.T.   •   25 Feb 2017   •   18:25
Adevărul din spatele anunțului NASA! Când ar ajunge oamenii pe exoplanetele care pot susține viața  534
Foto: pixabay.com

Descoperirea unui sistem solar cu șapte planete asemănătoare Terrei a trezit entuziasmul astronomilor. Pe trei dintre aceste exoplanete recent descoperite de NASA ar putea exista apă lichidă și forme de viață, scrie yoda.ro.

Sistemul solar TRAPPIST-1 se află foarte departe de noi, la 39 de ani-lumină distanță.

Dacă am avea o navă care ar merge cu viteza luminii, am ajunge acolo în 39 de ani. Dar în prezent fizicienii spun că nimic nu poate egala sau depăși viteza luminii.

Sonda spațială New Horizons este cea mai rapidă navă spațială lansată până acum. Are o viteză de 14 kilometri pe secundă și în prezent călătorește spre limita exterioară a sistemului nostru solar. Cu această viteză, ar putea ajunge la destinație în aproximativ 817.000 de ani.