Antena 3 CNN Life Știinţă Un asteroid a căzut pe Pământ, imediat după ce fost detectat de astronomii americani. El a fost filmat înainte de a se prăbuşi

Un asteroid a căzut pe Pământ, la scurt timp după ce fost detectat de astronomii americani.

Sursa foto: Pixabay.com
de Georgiana Adam    |    23 Noi 2022   •   08:57

Aceştia au postat imagini pe Twitter, în care traiectoria luminoasă a corpului ceresc aflat în cădere poate fi văzută clar.

Mesajul a fost trimis cu două ore înainte ca asteroidul sa cadă lângă Lacul Erie, din Canada.

CITEȘTE ȘI: Trei asteroizi, evaluați ca "ucigași de planete", descoperiți în apropierea Pământului

Nu este prima dată în acest an când astronomii descoperă o rocă venită din spațiu cu doar câteva ore înainte ca aceasta să lovească Pământul.

De data această, însă, asteroidul a intrat în atmosfera planetei noastre chiar deasupra unei zone populate, traversând spaţiul aerian situat deasupra metropolei canadiene Toronto.

Unii martori au văzut asteroidul şi au auzit și simțit impactul, iar astronomii spun că localnicii ar putea găsi fragmente de meteorit în urma impactului.

Subiecte în articol: asteroid