de S.T.    |    12 Sep 2019   •   21:22
Ce se întâmplă cu trupul după moarte? Descoperirea șocantă a oamenilor de știință: Cadavrele se mişcă în timpul procesului de descompunere! 534 Foto: Pixabay.com

O echipă de oameni de ştiinţă din Australia a înregistrat, cu ajutorul camerelor de filmare secvenţială montate într-un centru de cercetare, mişcările cadavre-6968.html">cadavrelor în timpul procesului de descompunere, informează joi agenţia DPA.

Camerele cu înregistrare secvenţială au realizat câte o fotografie la fiecare 30 de minute, pe parcursul a 17 luni.

„Am aflat că mâinile se mişcă semnificativ, astfel încât braţele care erau iniţial lângă corp au ajuns în laterale”, a declarat cercetătoarea Alyson Wilson pentru ABC.

„O mână s-a depărtat şi apoi a revenit, aproape atingând din nou partea laterală a corpului”, a adăugat ea

Studiul a fost efectuat la centrul de cercetare „Australian Facility for Taphonomic Experimental Research”, situat într-o locaţie secretă, în apropiere de Sydney, notează DPA.

Citeşte mai multe despre:

cadavre moarte oameni de stiinta cercetatori cadavre
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept