Antena 3 CNN Life Știinţă Descoperire șocantă la bordul Stației Spațiale Internaționale. Nimeni nu știe ce este. Pe Terra nu există nicăieri așa ceva

Sursa foto: Foto: Facebook/ International Space Station
26 Mai 2017   •   12:54

Oamenii de știință de la NASA au descoperit existența unei bacterii necunoscute la bordul ISS, Stația Spațială Internațională - o descoperire promițătoare pentru cercetare, informează ediția online a publicației CNews Matin, potrivit Agerpres.

Bacteria numită Solibacillus kalamii a primit acest nume în onoarea fostului președinte indian Abdul Kalam, poreclit "omul rachetă", deoarece a permis Indiei să dezvolte bomba atomică în 1998.

Organismul, prelevat de pe filtrele de pe ISS, este necunoscut pe Pământ. Aceste filtre fac parte din sistemul de curățare al stației și au rămas la bord timp de patruzeci de luni.

Stația spațială, care orbitează la 400 de kilometri de Pământ, adăpostește, alături de astronauți, mai multe bacterii și mucegai. Deoarece ISS este un spațiu închis, mucegaiul se poate acumula rapid și, prin urmare, este necesar să fie curățat pentru ca pereții să nu fie afectați.

Sursă: Agerpres