Antena 3 CNN Life Știinţă Descoperirea unui astronom amator dă peste cap tot ce ştia NASA despre Marte

Descoperirea unui astronom amator dă peste cap tot ce ştia NASA despre Marte

Sursa foto: Foto: Daily Mail
de O.P.    |    26 Mar 2012   •   12:28

Wayne Jaeschke, un astronom amator din SUA, a făcut fără să vrea, una din cele mai ciudate descoperiri, pe care specialiştii de la NASA  le-au studiat. Bărbatul a observat o formaţiune noroasă deasupra planetei, fapt ce i-a stârnit curiozitatea. Wayne a studiat cu atenţie fotografiile facute pe 20 martie, şi a postat imaginile pe internet, iar acestea au fost imediat preluate de site-urile de specialitate care au titrat "Există viaţă pe Marte! Iată dovada".

Cercetătorii NASA caută o explicaţie care să scoată la lumină acest caz ciudat. Principala ipoteză ar fi aceea că norii respectivi ar fi rezultatul unei ciocniri dintre Marte şi un asteroid. Potrivit calculelor, aceşti nori s-ar afla la o distanţă de 200 km faţă de suprafaţa planetei.

Imaginile sunt atent studiate, iar astronomii vor să stabilească ce structură are norul şi temperatura acestuia. Experţii de la Mars Space Flight Facility au declarat că imediat ce vor primi mai multe rezultate despre acest subiect, vor comunica presei, scrie Daily Mail.

Guvernul a decis: Toate pensiile vor fi livrate înainte de Paşte!