Antena 3 CNN Life Știinţă Miracolul din adâncuri care i-a uluit pe cercetători. Vezi imagini cu LUMEA PIERDUTĂ, aflată la 2.400 m adâncime

de O.P.    |    04 Ian 2012   •   11:09

Oamenii de ştiinţă din Marea Britanie au fost complet uluiţi atunci când şi-au dat seama de existenţa unei lumi pierdute, aflată la 2.400 de metri adâncime lângă coasta Antarcticii.

Oamenii de ştiinţă au descoperit vietăţi a căror existenţă ar fi fost practic imposibil de explicat la o asemenea adâncime. Crabii, caracatiţele sau stelele de mare îşi duc existenţa în apropierea unor izvoare termale care împrăştie în apă "nori" de fum, ce ridică temperatura apei la peste 350 de grade Celsius, suficient pentru a topi plumbul.

Pentru că nicio rază de soare nu ajunge la aceste vietăţi, acestea îşi iau energia de la chimicalele emanate de fumul izvoarelor. Cercetătorii au declarat că descoperirea acestor vietăţi face mai clară apariţia primelor forme de viaţă pe Terra, şi poate fi cheia care să rezolve misterul existenţei unor forme de viaţă pe alte planete.

CLICK pe GALERIA FOTO de mai jos pentru a vedea imagini impresionante cu vietăţile descoperite în adâncuri.

Vremea se schimbă radical în România: Zonele vizate de Cod Galben