Antena 3 CNN Life Știinţă NASA se pregătește să facă un anunț important

NASA se pregătește să facă un anunț important

Sursa foto: Sursa foto: NASA/ Facebook
de S.T.    |    12 Apr 2017   •   08:39

Agenţia Spaţială Americană (NASA) va organiza joi, 13 aprilie, de la ora 21:00, ora României, o conferinţă de presă în cadrul căreia va prezenta descoperirile de ultimă oră făcute în spaţiul cosmic cu privire la oceanele existente pe alte planete, ceea ce ar putea „schimba planurile de explorare cosmică viitoare”.

„NASA va discuta noile rezultate privind oceanele planetare din sistemul nostru solar, obţinute de naveta spaţială Cassini şi Telescopul Spaţial Hubble, în cadrul unei conferinţe de presă care va acea loc joi, 13 aprilie, de la ora 14:00 (n.r. 21:00 ora României). Evenimentul va fi susţinut la sediul NASA din Washington şi va beneficia de prezenţa mai multor experţi din toată ţara”, anunţă Agenţia Spaţială Americană pe propriul site.

Conferinţa urmează să fie transmisă în direct de reţeaua proprie de televiziune a NASA, dar şi pe pagina de internet a Agenţiei.

„Aceste noi descoperiri vor contribui cu informaţii la viitoare explorări ale planetelor cu oceane, inclusiv ma misiunea Europa Clipper a NASA, planificată să fie lansată în anul 2020, dar şi pentru o căutare mai extinsă a vieţii dincolo de Pământ”, se mai arată în comunicatul NASA.

Subiecte în articol: NASA apa