Antena 3 CNN Life Știinţă Teorie: Sfârșitul vieții pe Terra, produs de o planetă aflată la marginea Sistemului Solar

Sursa foto: Foto: pixabay.com
30 Mar 2016   •   19:54

Astrofizicienii susțin că descoperă zilnic din ce în ce mai multe dovezi care atestă existența celei de-a noua planetă, sau Planeta X, cum a fost denumită, conform Daily Mail.

În context, astrofizicienii au adus în dezbatere o teorie veche de 30 de ani, care explică extincțiile de pe Terra.

Se pare că această a noua planetă ar fi putut provoca un “duș de comete” care în cele din urmă a dus la extincția vieții pe Terra.

Încă de la descoperirea făcută la începutul anului, misterioasa “Planetă 9” a atras atenția tuturor oamenilor de știință, care au continuat să caute dovezi ale existenței sale.

Mike Brown, unul dintre astronomii care a făcut descoperirea de la începutul anului, susține că are dovezi care susțin teoria sa.

Planeta gigant ar fi amplasată la limita sistemului nostru solar și ar fi de 10 ori mai mare decât Terra, ar fi gazoasă și ar fi asemănătoare cu Uranus și Neptun.

Subiecte în articol: Terra viaţa sistem solar Neptun