de S.T.   •   27 Noi 2016   •   17:42
S-a descoperit dovada vieții pe Marte? Cercetătorii au văzut detalii incredibile în aceste imagini  534

O echipă de geologi de la Universitatea de Stat Arizona susține că imaginile fotografiate de un rover de planeta Marte sunt dovada că aici a existat viața.

Geologii au cercetat fotografiile trimise de roverul Spirit în anul 2007 și au observat detalii care indică prezența unor depozite de siliciu pe platoul marțian numit Home Plate.

Asemenea depozite de siliciu pot fi întâlnite și pe Terra, unde se formează lângă izoarele termale, scrie Science Alert.

Dacă este vorba de sedimente de acest fel, atunci pe Marte a existat cândva viață, cel puțin sub forma unor microbi.

Iată asemănările dintre depozitele de siliciu din Chile (foto b) și imaginile observate pe Marte (foto a).