Antena 3 CNN Life Știinţă "Sunt DOVADA VIE că teribilul CANCER poate fi vindecat". Descoperirea oamenilor de ştiinţă care poate revoluţiona medicina

de O.P.    |    06 Feb 2015   •   12:44

Consideraţi de mulţi oameni drept cele mai hidoase animale din lume, şobolanii golaşi sau şobolanii-cârtiţă din Africa (Heterocephalus glaber pe numele lor ştiinţific) deţin în organismul lor o substanţă care-i face rezistenţi la toate tipurile de cancer şi care-i face unici din acest punct de vedere între toate speciile de mamifere.

Prin urmare, aceste creaturi nevăzătoare, care de fapt se înrudesc mai mult cu porcii spinoşi decât cu şobolanii obişnuiţi, nu fac niciun fel de cancer, în ciuda faptului că trăiesc până la vârste record de 32-34 ani, fapt de asemenea unic între toate speciile de mamifere rozătoare.

Atât oamenii, cât şi rozătoarele în general au în organism trei tipuri de proteine care pot bloca proliferarea celulelor canceroase - un mecanism natural de protecţie a organismului împotriva dezvoltprii tumorilor. însă cercetătorii au descoperit că şobolanii golaşi prezintă ŞI un al patrulea tip de proteine, propriu doar speciei lor şi care este produs de fapt din fuziunea altor două proteine, rezultând o „super-proteină” care opreşte apariţia şi dezvoltarea cancerului mai eficient decât celelalte trei, scrie descoperă.ro.

Cercetătorii speră să folosească această nouă proteină pentru crearea unor noi tratamente care să oprească dezvoltarea cancerului, maladie de care suferă un număr tot mai mare de oameni.

Subiecte în articol: cancer animale