Antena 3 CNN Life Timp liber Insula Iubirii: Primele petreceri au încins atmosfera în casa fetelor

Insula Iubirii: Primele petreceri au încins atmosfera în casa fetelor

G.A.
2 minute de citit Publicat la 14:59 24 Iul 2025 Modificat la 15:00 24 Iul 2025
Intrarea fetelor la bonfire (2)
Seara a fost una încărcată de emoție pentru fete, având în vedere că Radu Vâlcan le-a invitat pentru prima dată, la bonfire

Seara de miercuri a fost una încărcată de evenimente în show-ul fenomen al momentului. După ce au cunoscut ispitele, atât fetele, cât și băieții din cupluri au revenit în vile, unde au avut parte de distracție și multe conversații interesante. Însă, acesta a fost doar primul pas în experiența lor de 21 de zile în Thailanda. Insula Iubirii rămâne lider de audiență, fiind motivul perfect pentru a petrece serile alături de prieteni și a comenta fiecare minut!

Primele alegeri de date-uri s-au lăsat deja cu o serie de comentarii, din partea concurenților! Se pare că unele preferințe au început să apară, așa că va fi de urmărit modul în care vor decurge întâlnirile.

Seara a fost una încărcată de emoție pentru fete, având în vedere că Radu Vâlcan le-a invitat pentru prima dată, la bonfire. Momentan, doar Isabel și Ella au avut ocazia să urmărească câteva imagini, iar tensiunea s-a ridicat deja la cele mai înalte cote. Ce va urma? Aflăm luni seara, de la 20:30!

A treia seară de Insula Iubirii a fost, și de această dată, lider detașat de audiență! Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:29 – 24:20, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea noii ediții din sezonul 9 a înregistrat 6.2 puncte de rating şi 27.3 % cotă de piaţă, în timp ce, postul secund, PRO TV, avea 4.0 puncte de rating şi 17.7% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde Antena 1 a condus clasamentul cu 5.0 puncte de rating şi 17.8% cota de piaţă, PRO TV, postul secund având 4.3 rating şi 15.2% cota de piaţă. În minutul de maximă audiență, de la ora ora 21:59, peste 1 milion de telespectatori se bucurau de conținutul emisiunii.  

În intervalul 19:00 – 24:00, la intersecția cu programele PRO TV, Antena 1 conducea clasamentul audiențelor, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cu 5.2 puncte de rating și 24.7 cotă de piață, în timp ce PRO TV avea 3.9 puncte de audiență și 18.5 cotă de piață.

Săptămâna viitoare, emisiunea va avea un program special: Luni, marți și joi, de la 20:30, la Antena 1 și pe AntenaPLAY, deoarece miercuri, va fi difuzat meciul FCSB din preliminariile Champions League. 

Ştiri video recomandate
×

Fanatik

Antena Sport

Observator News

Parteneri
x close