Antena 3 CNN Life Timp liber Mii de bucureşteni au fost prezenţi la "Noaptea Devoratorilor de Publicitate"

Mii de bucureşteni au fost prezenţi la "Noaptea Devoratorilor de Publicitate"

M.T.
<1 minut de citit Publicat la 11:41 08 Noi 2014 Modificat la 11:41 08 Noi 2014
aaa.jpg
Devoratorii de publicitate au umplut Sala Polivalentă din Capitală. S-a dat startul celui mai interactiv şi urmărit eveniment din lume, Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

În cele 7 ore de program interactiv, pasionaţii de reclame au vizionat patru calupuri de spoturi publicitare, dezbătute cot la cot cu un specialist în comunicare şi s-au convins că publicitatea românească este pe val. 

O demonstrează cele patru spoturi româneşti incluse în programul internaţional al evenimentului organizat în peste 40 de ţări.

Mii de bucureşteni pasionaţi de advertising şi de publicitate s-au înscris la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Timp de 7 ore, participanţii au avut ocazia să urmărească cele mai bune spoturi publicitare.

Peste 4.000 de oameni au urmărit şi au dezbătut până dimineaţă spoturile publicitare.

Cea de-a 19 a ediţie a evenimentului s-a încheiat în jurul orei 5 dimineaţa.

×
x close