×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Suedia. O reclamă a fost interzisă pentru că portretiza bărbaţii ca "obiecte sexuale"

03 Feb 2011   •   17:00
Suedia. O reclamă a fost interzisă pentru că portretiza bărbaţii ca "obiecte sexuale" 90
O reclamă suedeză care prezenta un bărbat musculos care purta doar o pereche de chiloţi a fost considerată ofensatoare bărbaţilor, pentru că îi prezenta ca fiind doar "nişte obiecte sexuale". Instituţia care reglementează reclamele în Suedia s-a plâns de respectivul afiş ce promova firma de cablu Boxer, în care un bărbat pe nume Robert îşi arăta pectoralii.

"Chiar dacă intenţia era să promoveze în mod umoristic o legătură între bărbat şi produs, bărbatul este prezentat, prin postura lui şi lipsa hainelor, ca un obiect sexual într-un mod denigrator pentru masculi în general. Picioarele, pieptul, braţele şi abdomenul bărbatului sunt foarte musculoase, iar linia organelor genitale este vizibilă prin chiloţi", se arată în comunicatul instituţiei, citat de The Telegraph.

Instituţia a subliniat asftel încă o dată devotamentul suedezilor faţă de ideea egalităţii între sexe.

Boxer, care l-a folosit pe Robert pentru a promova pachetele reţelei în ultimii 10 ani, şi-a apărat poziţia, negând acuzaţiile de exploatare sexuală. În apărarea companiei au sărit mai mulţi bărbaţi din mediul online, care au catalogat afişul ca fiind inofensiv.


sati