Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri în 2014

Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri în 2014

Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri în 2014
05 Ian 2015   •   18:56

Aproape 3 milioane de telespectatori au ales să urmărească zilnic cel puţin un minut programele Antena 3 în anul ce tocmai s-a încheiat, conform cifrelor oferite de Kantar Media, pe targetul 18+ urban.

În intervalul orar 02:00 – 26:00, Antena 3 a înregistrat o medie anuală de 2,2% rating şi 9% cotă de piaţă, o audienţă dublă faţă de următorul post de ştiri clasat. În clasamentul general, postul nostru de ştiri a ocupat locul trei în piaţă, după cele mai puternice generaliste: Pro TV şi Antena 1.






Seara, în prime time, Antena 3 a obţinut o medie anuală de 4,1% rating şi 8,6% share, ocupând locul al treilea clasamentul general.



Toate sloturile orare au înregistrat creşteri spectaculoase de audienţă, comparativ cu 2013, iar intervalul 10 – 16, Day Time, a urcat Antena 3 în top, pe locul 2, după Antena 1, cu o medie de 2,2% rating şi 10,1% cotă de piaţă.



Telespectatorii Antena 3, într-o pondere uriaşă, au studii superioare şi fac parte din categoria AB, adică sunt persoane care deţin funcţii de conducere, profesionişti şi specialişti din diferite domenii, cu venituri peste medie.

O cercetare a profilului publicului Antena 3, în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2014, la nivelul întregii zile, situează Antena 3 pe locul al doilea în clasament, după Pro TV, cu o medie de 11,1% cotă de piaţă.



În clasamentul celor mai puternice televiziuni cu public premium (grad esomar AB), Antena 3 ocupă locul al treilea, după generalistele Pro TV şi Antena 1, cu o medie de 11,8% share.



Încă de la începutul anului, Antena 3 a dominat piaţa talk show-urilor şi a dezbaterilor politico-sociale. În top 25 de programe difuzate de canalele de ştiri, Antena 3 a fost prezentă cu 18 producţii, „antena3.ro/emisiuni/sinteza-zilei/" title="sinteza zilei">Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor”, „În premieră cu Carmen Avram”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” şi „Q&A cu Alessandra Stoicescu” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.



Anul 2014 a fost unul favorabil pentru Antena 3 şi din punct de vedere al recunoşterilor internaţionale obţinute. Postul de ştiri a obţinut şapte premii la New York Festivals World’s Best TV&Films, cinci pentru materialele „În premieră cu Carmen Avram” şi două pentru campaniile Observator. A fost nominalizat la Premiile Internaţionale Emmy, dar şi la AIB Londra, Festivalul de Televiziune Monte Carlo şi PromaxBDA Global Excellence Awards 2014.

Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

×
Subiecte în articol: antena3 lider de audienta
Parteneri
Afacerea de succes cu care un italian a dat lovitura în Buzău
x close