Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, televiziunea de știri nr. 1 în 2011

Antena 3, televiziunea de știri nr. 1 în 2011

Antena 3, televiziunea de știri nr. 1 în 2011
31 Dec 2011   •   10:39

Antena 3 a incheiat un 2011 fabulos! A fost a fost cel mai urmarit post de stiri din tara, a devenit singurul post de stiri din Romania afiliat la CNN International si a fost cea mai premiata televiziune de stiri din Romania, castigand distinctii APTR, AIB Londra, Flacara, TV Mania.

Intr-un an plin de evenimente politice, sociale si economice importante, atat la nivel national cat si international, romanii au ales sa se informeze de la Antena 3. Conform Gfk Romania, Antena 3 s-a clasat pe locul 1 in topul televiziunilor de stiri in anul 2011, atat pe targetul urban 18+, cat si in randul publicului all urban.
Cu o medie de 6.5% cota de piata pe targetul urban 18+ si 6% pe urban all, Antena 3 a fost nu numai cel mai urmarit post de stiri din Romania la nivelul intregii zile, dar a reusit si performanta de a ocupa locul trei in clasamentul tuturor televiziunilor, dupa Pro Tv si Antena 1.



O alta reusita a Antenei 3 in 2011 este cresterea semnificativa a cotei de piata comparativ cu 2010. Cifrele indica pe targetul urban 18+ o crestere de 16% la nivelul intregii zile (de la 5.6 la 6.5 share) si de 17% in cel mai disputat interval orar (de la 5.4 la 6.3), in timp ce pe targetul urban all, postul de stiri obtine o crestere de 15 (de la 5.2 la 6), respectiv 16 procente (de la 5.1 la 5.9).



In raport cu productiile direct concurente, emisiunile consacrate ale Antenei 3 s-au impus detasat pe tot parcursul anului in tronsoanele orare aferente. Gfk Romania anunta ca procentele cele mai mari au fost inregistrate de cel mai urmarit talk show din Romania, Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, care a depasit emisiunile concurente in 94% dintre cazuri, urmat de cea mai spectaculoasa revista a presei, In gura presei cu Mircea Badea, care a obtinut un procent de 91% leadership, si de cea mai urmarita dezbatere, La ordinea zilei cu Dana Grecu si Radu Tudor, care a fost preferata de telespectatorii fideli posturilor de stiri in proportie de 87%. La minima diferenta urmeaza Subiectiv cu Razvan Dumitrescu si In premiera cu Carmen Avram cu 86%, Q&A cu Alessandra Stoicescu cu 83%, Exces de putere cu Oana Stancu si Adrian Ursu cu 81%, Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor cu 78%,  Victor Ciutacu si ale lui Vorbe Grele cu 71% si din nou Alessandra Stoicescu, ca realizator 100 de minute, cu 63%.


Target urban18+, perioada 1 ianuarie – 29 decembrie 2011, leadership calculat in comparatie cu Realitatea TV.

Antena 3 s-a impus in anul 2011 ca televiziunea de stiri care ofera informatii utile din toate sferele de interes si care acopera profesionist marile evenimente. Telespectatorii urmaresc la Antena 3 programe de tip news magazine, dezbatere si analiza, descopera arheologia politica in emisiunea Secvential cu Adrian Ursu si se emotioneaza privind reportaje exceptionale marca In premiera.

Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat la CNN International si este parte a INTACT Media Group.

 

×
Parteneri
Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu rămâne în funcție! CSM a decis
x close