×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Directorul Spitalului Judeţean Constanţa îi răspunde Alexandrei Stan. Cântăreaţa s-a declarat șocată de condiţiile din salon

07 Mar 2018   •   19:43
Directorul Spitalului Judeţean Constanţa îi răspunde Alexandrei Stan. Cântăreaţa s-a declarat șocată de condiţiile din salon 16
Foto: Facebook/Alexandra Stan

Directorul Spitalului Judeţean Constanţa îi răspunde Alexandrei Stan, după ce cântăreața s-a declarat șocată de mizeria şi condiţiile din saloane.

După ce imaginile postate de Alexandra Stan, pe contul ei de Facebook, au fost preluate de presă, Bogdan Obadă a declarat că, la nivelul instituției, a fost declanșată o anchetă internă.

„În primul rând ne-am simțit obligați să ne sesizăm și să facem o anchetă internă, să vedem despre ce este vorba. Am solicitat puncte de vedere ale medicului șef de secție și am vorbit, personal, și cu pacientul despre care este vorba. Mi-a spus că nu există o astfel de situație. Dânsul a spus că nu a reclamat nimic și nu este nimic de reclamat (…) Analizăm orice sesizare scrisă, de orice fel, din partea pacienților noștri. Ne interesează foarte mult să le oferim ceea ce ei își doresc”, a precizat Bogdan Obadă, într-o conferință de presă.

Directorul medical al spitalului a mai spus că zilnic se face curățenie. 

„Curățenia se face la zi, dezinsecția se face la zi. Sunt secții renovate complet, care sunt la standarde europene vizavi de infrastructură și de ce ține de actul medical, și sunt secții care nu au fost complet renovate. (…) Pacientul a spus că nu are nimic de reclamat vizavi de calitatea actului medical, de comportamentul personalului, de comportamentul asistentelor. Mai mult decât atâta… speculații nu pot să fac”, a mai declarat Obadă, potrivit observator.tv.

 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati