Antena 3 Coronavirus O tânără din Galați a leșinat la puțin timp după ce s-a vaccinat cu Pfizer

O tânără din Galați a leșinat la puțin timp după ce s-a vaccinat cu Pfizer

de Claudia Popovici    |    27 Apr 2021   •   16:09
O tânără din Galați a leșinat la puțin timp după ce s-a vaccinat cu Pfizer Hepta

O femeie de 28 de ani a leșinat la puțin timp, după ce s-a vaccinat cu Pfizer la un centru de vaccinare din Galaţi. Aceasta și-a revenit rapid și nu a avut nevoie de îngrijri medicale.

Reacția adversă a fost consemnată în cadrul centrului de vaccinare organizat la Spitalul Militar din Galați.

Medicii au stabilit că este vorba despre o stare de lipotimie apărută pe fondul unui atac de panică, imediat după administrarea vaccinului de la Pfizer.

Femeia nu a avut nevoie de îngrijiri medicale.

„În ultimele 24 de ore a fost raportată, la Centrul P SMU Aristide Serfioti, o reacție adversă post imunizare – o stare de lipotimie pe fondul unui atac de panică. Persoana (femeie – 28 de ani) și-a revenit imediat și nu a necesitat intervenție medicală”, a anunțat Prefectura Galați.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

Sursă: Mediafax
×
Parteneri
x close