Antena 3 CNN Români care dezvoltă România Români care dezvoltă România: Cris-Tim, un brand românesc, trainic cât o tradiţie

Români care dezvoltă România: Cris-Tim, un brand românesc, trainic cât o tradiţie

2 minute de citit Publicat la 15:40 27 Mai 2016 Modificat la 15:40 27 Mai 2016
cris-tim.jpg

Nu, nu ne aflăm într-un centru spa pentru animale, ci în ferma ecologică a celui mai mare producător român de mezeluri. Aici, în sunetul liniştitor al muzicii clasice şi al ventilatoarelor uriaşe, sunt crescute fără stres şi cu nutreţuri nemodificate genetic mii de animale.

„Ce aţi văzut dumneavoastră la fermă este un sistem integrat, începând de la cerealele pe care le producem pe cele 1000 de ha, ferma de animale unde avem undeva la 1.300 de vaci. Un sistem integrat care te poate ajuta să ai un produs de foarte bună calitate”, a declarat Radu Timiş, preşedintele Cris-Tim.

În fabrica uriaşă din Filipeştii de Pădure, în Prahova, sunt produse zilnic peste 100 de tone de mezeluri.

„Am adus una dintre cele mai noi tehnologii din industria alimentară la nivel mondial, se numeşte high pressure, deci înaltă presiune, şi reuşim să distrugem orice este bacterie, tot ce înseamnă salmonela, Escherichia coli. Această tehnologie este o tehnologie americană pe care ei o folosesc pentru a trimite şi hrană în spaţiu”, a mai spus Timiş.

Calitatea materiei prime şi utilajele performante n-ar fi de ajuns fără oamenii care au ridicat acest brand. Fiecare dintre cei aproximativ 1000 de angajaţi ai fabricii simte că este un ingredient esenţial al succesului Cris-Tim.

„Un muncitor nu este doar o simplă rotiţă, ci este un univers întreg, dintr-un simplu manipulant poate să ajungă un om creativ şi să facă diferenţa între un produs de calitate şi unul de mai puţină calitate. Noi aici am venit acum aproape 17 ani, Filipeştii de Pădure era considerată o zonă defavorizată, în sensul că minele din zona aceasta au fost închise, faptul că oameni care erau şomeri le-am schimbat modul de a gândi, de a se comporta, de a lucra, de a trăi, în final, sigur a ridicat foarte mult zona”.

Respectul faţă de angajaţi a făcut ca în mod natural, aceştia să înţeleagă că mezelurile pe care le produc sunt, la rândul lor, o formă de respect faţă de consumator. Aşa au reuşit împreună să fidelizeze clienţii şi să creeze cu mult efort şi grijă produse nelipsite de pe mesele românilor.

„Noi vindem undeva aproape 12 tone de salam săsesc în fiecare zi, rămâne salamul de inimă al consumatorului român. Să ai întotdeauna în faţa ta consumatorul, mă interesează ceea ce consumă clientul meu, mă interesează ce se întâmplă cu angajaţii mei, mă interesează inclusiv mediu, ce se întâmplă cu planeta”, spune Timiş.

Calitate, încredere şi respect şi multă grijă în construirea unui brand românesc, trainic cât o tradiţie. Acestea sunt ingredientele care de 25 de ani scriu pe limba noastră reţeta succesului.

×
x close