Antena 3 Români care dezvoltă România Români care dezvoltă România. Familia Timiș

Români care dezvoltă România. Familia Timiș

20 Iun 2017   •   13:12
Români care dezvoltă România. Familia Timiș

Anul 2016 a adus creșteri de două cifre pe fiecare linie de business a Cris-Tim, fie că este vorba despre producția de mezeluri, cea de produse ready-meal (semi-preparate) sau divizia de lactate, urcând cifra de afaceri la 124 de milioane de euro. Cea mai spectaculoasă creștere, o dublare a volumului de afaceri față de 2015, a fost înregistrată de divizia ready-meal cu produsele comercializate sub marca proprie și brandul propriu „Bunătăți de la Cris-Tim”. 

Antreprenorul a mizat pe faptul că românii nu prea mai au timp, nu prea mai gătesc, caută tot mai mult confort în a consuma un produs făcut „ca în casă” atunci când au nevoie, pe gustul lor, și cât mai aproape de ei, și a câștigat. În planurile pe termen scurt sunt incluse dezvoltarea de noi tipuri de astfel de produse, dar și extinderea gamei de derivate din lapte, de la iaurt, sana, lapte bătut la înghețată, lapte pasteurizat, brânzeturi, sub marca Mugura. Dintre mezeluri, focusul va fi în perioada următoare pe categoriile cremvursti, șuncă și cârnați. Următorul segment vizat, într-un orizont de timp mediu, este cel al vinului. Inaugurarea unei crame, despre care s-a tot vorbit, e un plan pentru 2018. 
 
2017, anul în care business-ul împlinește 25 de ani, este anul consolidării, în care sunt bugetate investiții de aproximativ 3,5 milioane de euro. Jumătate din sumă va fi direcționată pentru lansarea unui concept revoluționar în industria alimentară și, în special, în cea de mezeluri. Familia Timiș lansează conceptul „Eticheta Curată”, aratând pieței că se apropie cu pași mari de viziunea că: „într-un viitor, mezelurile vor fi considerate produse sănătoase și nutritive” și că vor oferi consumatorului cel mai „curat” produs la fiecare nivel de preț și intenție de consum.

Comportamentul consumatorul contează foarte mult în strategia Cris-Tim, care, oricât de inovator se dovedește a fi în domeniul său de activitate, nu poate să nu fie atent la ce vrea piața. Statisticile companiei arată creșterea consumului de produse într-un mod mult mai inteligent, mai eficient. Consumatorul își calculează mai bine cheltuiala atunci când face o achiziție și e mai analitic în ceea ce privește raportul calitate/preț al unui produs. A început să consume mai puțin cantitativ, dar mai mult calitativ. Ceva nu au uitat românii, în ciuda schimbării preferințelor de consum; Salamul Săsesc, lansat în urmă cu 15 ani, este în continuare cel mai vândut mezel din România, atât în termen de cantitate, cât și de valoare.

Mai multe, în revista Români care dezvoltă România, disponibilă de joi, 1 iunie, la chioșcurile de presă din toată țara

×
x close