Antena 3 CNN Economic Conținut plătit Cum facem Marketing online? Agenție versus “in-house”

Cum facem Marketing online? Agenție versus “in-house”

Spre deosebire de canalele tradiționale precum radio sau TV, digitalul oferă două avantaje: un debut de promovare mai puțin costisitor și un ROI (Return of Investment) ușor de cuantificat cu ajutorul Google Analytics sau Facebook Insights.

Cum facem Marketing online? Agenție versus “in-house”
19 Mar 2020   •   15:38

 

În ultimii ani, serviciile de Marketing online au câștigat tot mai mult teren, devenind, în foarte multe țări, mijlocul principal de a face publicitate.

Cu o rată de investire tot mai crescută în procedee de promovare online precum servicii SEO, Social Media Marketing sau Web Design, apare o întrebare comună în rândul managerilor: să colaborez cu o agenție sau să angajez un specialist?

Marketing “in-house”

Angajarea unui specialist care să faciliteze întregul proces de Marketing chiar din interiorul companiei vine la pachet, bineînțeles, cu o serie de beneficii. 

În primul rând, vorbim despre un nivel crescut de familiarizare cu brandul. Un angajat din companie va cunoaște mai bine cultura organizației, va putea transmite povestea brandului mai ușor decât o persoană din afară, poate chiar va avea acces la mai multe insight-uri atât în ceea ce privește domeniul de activitate al firmei, cât și atunci când vorbim de publicul țintă, cu care poate chiar interacționa, după caz, în mod direct.

În al doilea rând, atunci când angajezi un specialist chiar în compania ta, ar trebui să ai așteptări ca procesul de comunicare dintre client și brand să fie mult mai rapid. Conturile de Social Media ar trebui monitorizate în permanență de angajat, astfel încât să răspundă prompt la orice întrebare sau solicitare a clientului.    

Marketing-ul în agenție

Nici atunci când discutăm despre colaborarea cu o agenție punctele forte nu sunt deloc de neglijat. Un lucru este sigur: ai o echipă de specialiști în loc de unul!

Domeniul digital este în continuu progres, iar oamenii din această sferă se axează pe subdomenii în care să facă performanță. În curând, va fi din ce în ce mai greu să găsești un om “bun la toate”. Ca să nu mai vorbim despre buget! Comisionul luat de o agenție, pe termen lung, este mai mic decât o plată a salariului lunară, iar banii sunt investiți, în mare parte, pentru a aduce rezultate, deci profit pentru afacerea ta.

Dacă ai nevoie de o agenție care să aducă vizibilitate business-ului tău, echipa SEO 365 te așteaptă pentru o sesiune de consultanță gratuită la sediul lor din Cluj. Cu pasiune pentru tot ce înseamnă digital, aceștia au demonstrat, de-a lungul timpului, prin rezultate, că abordează domeniul la nivel holistic și că furnizează strategii de succes.

×
Parteneri
Situaţie critică în Slănic Prahova: o stradă s-a surpat! ISU intervine
x close