Antena 3 CNN Economic Cum contactezi Hidroelectrica, în funcţie de problema pe care o ai

Cum contactezi Hidroelectrica, în funcţie de problema pe care o ai

Clienţii Hidroelectrica se pot adresa prin diverse căi companiei, atunci când întâmpină anumite probleme.

Cum contactezi Hidroelectrica, în funcţie de problema pe care o ai
Sursa foto: Facebook / Hidroelectrica
de Georgiana Adam    |    06 Mai 2023   •   11:43

În afara facturilor Hidroelectrica ce au fost emise cu întârziere, clienţii companiei pot constata că nota de plată le-a fost emisă greşit sau pot cere, spre exemplu, verificare contorului.

Pentru deranjamente sau alte probleme, e indicat să-i apelaţi la numărul de telefon.

"O sinteză în ceea ce priveşte contactarea celor de la Hidroelectrica pe diverse teme, motive etc:

- în situaţia în care factura vă este emisă greşit, puteţi să le scrieţi la sold@hidroelectrica.ro

Citeşte şiFacturile Hidroelectrica, calculate diferit după consum. Tabelul care îţi arată câţi bani plăteşti după plafonarea preţurilor

- dacă doriţi să cereţi verificarea contorului, puteţi să le scrieţi la [email protected]

- pentru toate celelalte situaţii, puteţi să le scrieţi la [email protected]

- puteţi să contactaţi Hidroelectrica şi la call center apelând numerele 021/9834 sau 021/9861. 

- pentru deranjamente (probleme tehnice), recomand să contactaţi direct distribuitorii ca să intervină cât mai repede, altfel găsiţi numărul de deranjamente de la Hidroelectrica şi pe prima pagină a facturii", se arată pe grupul de Facebook Clienţi Hidroelectrica.

Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la:

- numărul de telefon: 0800.800.359 sau

- la adresa de e-mail: client.hidroelectrica.ro/autocitire

Vezi şiPonturi pentru transmiterea indexului Hidroelectrica

Compania Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi.

Compania Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.

Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

Vezi şi: Model de declaraţie pentru compensarea facturilor la curent. Cine sunt românii care primesc bani pe cardul de energie

FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS

×
Subiecte în articol: hidroelectrica facturi hidroelectrica
Parteneri
Judeţul în care a fost instalat primul limitator inteligent de viteză
x close